Categories:

Case study: kaip išpopuliarinti savo žmoną

Noriu pasidalinti nedideliu pasiekimu. Per pora savaičių iškėliau į pirmas pozicijas vieną straipsnį, kuriame aprašomas mano žmonos darbas. Kirpyklų tinklas „Vizija”, deja, nebuvo suinteresuotas tokia reklama, tad jų puslapis taip ir liko giliai po skundų puslapiais.

Paieškokite Google „kirpykla vizija” arba „kirpykla Fabijoniskes”. Pirmose pozicijose rasite mano ruoštą puslapį, o ne pačių verslo savininkų puslapį.

Kaip tai padariau? Labai paprastai – parašiau bent 5 unikalius straipsnius su nuoroda „kirpykla vizija” ir patalpinau savo bloguose, kurių turiu ne vieną (dar pridėjau nuorodų juose). Norite tikėkite, norite ne, bet šis straipsnis irgi pasitarnaus tolimesniam pozicijų gerinimui. Man už tai niekas nemoka, aš tiesiog noriu pareklamuoti savo žmoną, kuri yra nuostabi kirpėja, net ne dėl to, kad ji – mano gyvenimo meilė. Ji ir iki tol, kol mes prieš 5 metus apsivedėme buvo tikra profesionalė. Į šalį romantiškus nukrypimus… Tokio sprendimo esmė – neatiduoti ilgalaikės vertės puslapiui visam laikui, nes darbas kirpykloje nuolat keičiasi, todėl nesinorėtų po metų graužtis nagų, kai mano Vilma ten nebedirbs.

Ką noriu tokiu nereikšmingu case study pasakyti?

  1. SEO yra galingas įrankis nustumti visus skundų puslapius į antrą planą ir taip pagerinti reputaciją bet kuriai paslaugas teikiančiai įmonei. Taip pat ir atvirkščiai. Jei kažkas mane apgaus, nepatingėsiu ir paruošiu eilę neigiamų straipsnių, kurie gali pakilti net aukščiau už pašios įmonės puslapį. Maža to, nepatingėsiu paruošti specialius Description: „ta-įmonė – vagys ir apgavikai, nesusidėkite su jais!” Taigi pusė Google puslapio gali mirgėti neigiama informacija. Čia gali gimti net atskira SEO paslaugų šaka – „reputacijos valdymas internete”.
  2. Lietuvoje yra vis dar daugybė įmonių, kurios turi pasidariusios neblogus puslapius, tačiau dėl nuorodų stokos jie nepakyla aukščiau už įmonių kontaktų katalogus ir skundus. Aišku, SEO užsiimančios įmonės bandys įrodyti, kad jiems reikia paslaugų už 5000 per mėnesį, tačiau pradžiai reikia tikrai nedaug. Ir tikrai ne SEOlink.lt paslaugų. Pakanka kelių kokybiškų lengvai parašytų tekstų bloguose ir nemokamų straipsnių direktorijose.
  3. Iškeliamas gali būti ne tik oficialus puslapis, bet ir bet kuriame bloge parašytas postas. Tereikia tik nuorodų ir keleto draugų pasidalinimo socialiniuose tinkluose. Tai Google svarbiausia, nes vargu, ar jis gali atskirti, kuris lietuviškas turinys kokybiškas, o kuris ne. Pats čia nesudirbau iki galo, nes pasinaudojau nemokama blogoferma. Geriausias atvejis būtų paimti vieną iš mano blogų su unikaliu domenu, ir, sukūrus sub-domeną, jį taip promotinti. Gyveni ir mokaisi… Perdarinėjimu tikrai neužsiimsiu, nes tai tebuvo tik eksperimentas.
  4. Penkiais straipsniais darbas neužsibaigia. Jei per dvi savaites puslapis tapo randamu, tai nereiškia, kad jis toks ir liks po mėnesio. Vasario 6 dieną įvyko Google PR updeitas, po kurio pasikeitė kai kurių puslapių pozicijos. Turiu laiko iki kito updeito padaryti taip, kad po jo pozicijos pagerėtų arba išliktų tokios pačios. Jei yra manančių, kad SEO – trumpalaikis darbas, turiu iš karto nuvilti, nes taip nėra. Gal kas savaitę ir nereikia gauti nuorodos, bet kas mėnesį po vieną tikrai galima sau leisti. Per pusmetį tai jau sudaro 6-10 kokybiškų nuorodų iš skirtingų domenų. Aišku, jei procesą įmanoma paspartinti, tai puiku.
  5. Dar vienas įrodymas, kad iš savo blogo galima uždirbti. Jei ne man pačiam tiesiogiai, bet šeimai. Juk mano ir žmonos pajamos sukrenta į vieną šeimos biudžetą. Taigi patarimas visiems blogeriams ir SEO besidomintiems žmonėms – populiarinkite savo šeimos narius taip, kad jie gautų naudos. Nebūtinai piniginės, nes kartais ir išpopuliarintas žmogaus vardas, kuris yra tam tikros srities ekspertas, gali pradėti nešti dividendus po poros metų. Ir nebūtinai kupiūromis, o ryšiais, santykiais su kitais tos srities profesionalais, kurie gali išaugti į rimtus finansinius reikalus. Veislinių šunų augintojai puikiai žino, kaip svarbu turėti savo augintinio blogą, nes bet kuriuo atveju jis atneš pajamas iš reprodukcijos „paslaugų”, o ne pardavus iškovotas taures ir medalius. Žmonės tikrai gali rasti daugiau pajamų šaltinių iš to, ką jie sugeba.

Tikiuosi, kad ateityje turėsiu ir daugiau tokių eksperimentų, kurių rezultatais galėsiu pasidalinti su visais.

P.S. Oficialiai SEO paslaugų aš neteikiu 🙂

4 thoughts on “Case study: kaip išpopuliarinti savo žmoną

  1. Vajei, kaip man aktualu. Ir visai prie pat mano namų 🙂 Auksinis vyras. O aš kaip tik kirpėjos ieškau Viniuje. Vis nesekmingai kol kas.

  2. Tokia logika galima naudotis ir norint apšmeižti konkurentus (punktas nr.1). Galbūt net ir naudoja kas nors tokią taktiką? Būtų labai „lietuviška”…
    Iš tiesų ne tą norėjau pasakyti… Kas tinka šiandien optimizuojant tinklapį, gali netikti rytoj. Labai gerai, kad straipsnis turi datą. Beje, tikiu, kad šią tiesą, kurią tu čia aprašei, žino daugelis žmonių, besidominčių It technologijomis, bet ne kiekvienam pasiseka.
    Kita vertus, reklamuotis reikia tik tuo atveju, jei esate tikras profesionalas, kitu atveju pagyros grįš bumerangu neigiamų atsiliepimų pavidalu.
    Sėkmės

    1. Paslaugų sektoriuje neigiamų atsiliepimų būna visada ir kartais galioja patarlė „Šaukštas deguto medaus statinę sugadina”. O kas būtų, jei to deguto šaukšto vartotojai tiesiog nepamatytų, o regėtų tik „medų” – gražius atsiliepimus ir nuomones. Aišku, degutas niekur nedingtų, tačiau jis nebūtų taip matomas.

      Kol kas man yra žinoma, kad dirbama su reputacijos gerinimu, o ne atvirkščiai.

  3. Nereikia net SEO ir tuo užsiimančių įmonių. wordpress turi savo SEO, tik reikalingus raktažodžius įveskit ir išpopuliarinsit straipsnį, žmoną, meilužę ir dar savo kolegas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *