SEO optimizavimas (angl. search enginge optimization) – procesas, kurio metu tinklalapis iškeliamas pagal ieškomiausius raktinius žodžius. Šis procesas skaidomas į du pagrindinius etapus: vidinis SEO optimizavimas ir išorinis SEO optimizavimas.
Google mokama reklama (angl. ppc) tai procesas, kurio metu pagal jūsų pasirinktas raktines frazes puslapis atsiduria Google topuose. Dėja, bet ši paslauga gan brangi. Vienas kliento paspaudimas gali kainuoti net kelis eurus ir daugiau.
Kas geriau SEO paslaugos ar PPC?
SEO optimizavimo nauda:
1. Puslapis atsiduria Google TOP organinėje paieškoje
2. Puslapis atrodo patikimesnis (o ne iškeltas dirbtinai)
3. Ilgalaikiai rezultatai
4. Rezultatai ne tik iš Google paieškos raktažodžių
Google mokama reklama:
1. Galimybė pasirinkti regioną, kuriame rodysite reklamą
2. Galite pasirinkti tikslų laiką bei kokiems įrenginiams rodyti reklamą
3. Trumpalaikiai rezultatai
4. Didelis mokestis už paspaudimą
Ką pasirinkti?
SEO paslaugos rezultatai pasimato paprastai per keletą savaičių, todėl jei pradėjote verslą – rekomenduojama išbandyti „Google“ reklamą, kol vykdote SEO optimizavimo darbus. Vėliau pasiekus aukštas organinės paieškos pozicijas galima mokamą reklama ir išjungti.
Kiek kainuoja SEO paslaugos?
SEO optimizavimo kaina priklauso nuo projekto dydžio bei pasirinktų raktažodžių kiekio, jų konkurencijos. 1 raktažodžio optimizacijos kaina paprastai prasideda nuo 300 eurų, 3 raktinių žodžių kaina nuo 450 eurų, 5 raktinių žodžių kaina nuo 600 eurų.
Kiek kainuoja Google mokama reklama?
Galite pasirinkti už ką norite mokėti: mokestis už paspaudimą, mokestis už parodymą, mokestis už konversiją. Dažniausiai pasirenkamos strategijos: mokestis už paspaudimą arba mokestis už konversiją. Kainos už vieną paspaudimą svyruoja nuo 10 centų iki 10 eurų. Viskas priklauso nuo jūsų verslo sferos bei raktažodžių konkurencijos. Jeigu jūsų verslo sferoje yra daug reklamuojančių save, tuomet mokestis už paspaudimą gali būti itin aukštas.
Apibendrinimas
Tiek SEO paslaugos, tiek Google mokama reklama turi savo pliusų bei minusų. Tačiau tiek viena, tiek kita padeda jūsų tiksliniams vartotojams pasiekti jus. Jeigu norite itin greitų, bet trumpalaikių rezultatų rinkitės Google mokamą reklamą. Na o jeigu norite įdėti daug darbo ir po tam tikro laiko turėti tvirtą reklaminį pagrindą – rinkitės SEO paslaugas.