• Kontaktai
  • Straipsnių rašymas
SEO straipsniai

SEO tekstai, straipsniai ir eksperimentai

Turinio strategija

Kas sieja SEO paslaugas ir SEM?

Posted by straipsniai on 2017/01/12 Leave a Comment

buk-pirmas.lt„Google” vienareikšmiškai yra populiariausia paieškos sistema. Juk daugiau nei 90 proc. Lietuvos internautų paslaugų ir prekių paieškai renkasi šią sistemą. Todėl konkurencija joje „žvėriška“. Pagrindiniai ginklai kovoje – svetainės ar internetinių projektų optimizavimas (SEO). Pastaruoju metu lyg aidas pasigirsta paieškos sistemų rinkodaros (SEM) sąvoka. Įdomiausia, kad nauja ir greitai populiarėjanti paslauga prikausto mūsų dėmesį ir tik po kurio laiko supranti, kad tai jau kažkur girdėta.

SEM paslaugos

Kompleksiškai optimizuojami komercijos procesai elektroninėje erdvėje vadinami SEM (angl. search engine marketing). Visokiausio plauko šarlatanai bando mus įtikinti, kad rinkodara pati reikalauja kažko naujo. Vienas iš jų argumentų, jog vienkartinio SEO jau nebepakanka, reikia ne tik optimizuoti svetainę, tačiau plėtoti verslą socialiniuose tinkluose, reikia reklaminių skydelių ir dar keliais gudriais žodžiais įvardintų paslaugų. Tačiau jie nutyli, jog SEO niekada ir nebuvo vienkartinis reikalas, o išorinis optimizavimas labai priklauso nuo strategijos socialiniuose tinkluose.

Kitas ir nemažiau svarbus faktas tai naujos paslaugos populiarumas. SEM specialistai, kad ir kaip žaistų užsienyje, Lietuvoje dar tik žengia pirmus žingsnius. Dažniausiai įmonės SEM paslaugas atlieka kaip papildomas, nes specializuojasi SEO, „Adwords” ir kitose jau pasiteisinusiose rinkodaros strategijose. Tokių įmonių Lietuvoje taip pat nėra daug. Galbūt SEM yra ateitis, o gal tai tiesiog kitais žodžiais apibūdintas SEO. Šiaip ar taip ši strategija neduos naudos jeigu prieš tai nebus atliktas svetainės optimizavimas paieškos sistemoms.

SEO paslaugos

SEO ( angl. Search Engine Optimization) paslaugos pažįstamos beveik kiekvienam, kuris moka įsijungti kompiuterį arba girdėjo kažką apie interneto ikonėlę monitoriuje. Pasak SEO paslaugos ekspertų buk-pirmas.lt atstovų – verslas nuožmioje konkurencinėje kovoje yra suinteresuotas būti matomas. SEO  – efektyviausias įrankis, kuriuo naudojantis galima tai pasiekti.

Vidiniu SEO svetainė optimizuojama ir to rezultatas – svetainė „susidraugauja” su paieškos sistemoms. Tačiau to nepakanka. Į SEO paslaugas taip pat įeina auditas, analizė, programos pakoregavimas ir išorinis optimizavimas.

Išorinio SEO optimizavimo metu siekiama į svetainę, elektroninę parduotuvę ar kitą projektą, pritraukti lankytojų, naudojant kuo daugiau atgalinių nuorodų (pagal tam tikrus kriterijus). Todėl čia kuriama strategija, ieškoma kontekstinių atgalinių nuorodų.

Galiausiai SEO paslaugų dėka užkopiate į paieškos sistemų olimpą. Jeigu įjungiate socialinius tinklus užklausų skaičius gali padidėti net kelis šimtus procentų. Tuomet telieka klientus konvertuoti į lojalius klientus, suteikiant kokybiškas paslaugas ar prekes.

Svarbu:

  • SEO nėra vienkartinės paslaugos. Net ir atlikus vidinį ir išorinį optimizavimą bei pasiekus savo tikslą negalima sustoti. Juk konkurentai nesnaudžia. Situacija reitingų viršūnėse ir „Google” rekomendacijos keičiasi žaibišku greičiu. Todėl privalu nuolat tobulinti internetinį projektą. Blogiausiu atveju periodiškai peržiūrėti svetainę.
  • SEO paslaugos kaina yra mažesnė negu SEM. Dažnai, SEM specialistai nepasivargina įkainoti net elementarios nuorodos socialiniuose tinkluose pasidalijimo.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Posted in: SEO, Turinio strategija | Tagged: buk-pirmas.lt, SEM paslaugos, SEO paslaugos

SEO paslaugos tampa vis reikalingesnės

Posted by straipsniai on 2015/07/10 1 Comment

SEO paslaugosKiekvieną dieną SEO paslaugos tampa vis reikšmingesnes ir naudingesnės. Nepaneigsime, kad konkurencija vis didėja, todėl dauguma įmonių keliasi į interneto erdvę. Vis dažniau yra kuriamos įvairios interneto svetainės, elektroninės parduotuvės, kurios yra optimizuojamos paieškos sistemoms. Lietuvoje yra šimtai įmonių, kurios užsiima panašia veikla, tačiau į pirmąjį paieškos puslapį patenka tik dešimt populiariausių rezultatų, o dauguma lankytojų peržiūri tik iki trijų puslapių, todėl esant žemesniuose puslapiuose yra prarandamas šansas būti pastebėtu.

O kas gi yra SEO? SEO (angl. Search engine optimization) yra procesas, kurio metu tinklapis yra pritaikomas paieškų sistemoms ir lankytojams. Pagrindinis SEO tikslas yra į puslapį pritraukti, kuo daugiau lankytojų, kurie būtų Jūsų tikslinė auditorija, o tai galima padaryti tik gerinant tinklapio poziciją paieškos rezultatuose.

SEO optimizacija (angl. Search Engine Optimization). Šio proceso metu interneto svetainės techninė ir išorinės pusės yra reitinguojamos paieškos sistemų, kuo geresnėje paieškos rezultatų pozicijoje. SEO optimizavimas yra skirstomas į 5 etapus: interneto rinkos tyrimai; vidinis svetainės optimizavimas; išorinis svetainės optimizavimas; SEO monitoringas; derinimas ir įvairūs atnaujinimai. Šios SEO paslaugos kaina svyruoja nuo 50 Eurų, tačiau kaina gali būti ir žymiai aukštesnė dėl įvairių priežasčių, kaip pavyzdžiui raktinių žodžiui skaičiaus ir pan.

SEO pamokos tai galimybė išmokti bent jau minimalių pagrindinių, o vėliau ir plėsti akiratį. Tai gana brangus malonumas ir dažnai nežinome ar šios pamokos bus iš tiesų naudingos, todėl prieš einant į tokio tipo užsiėmimus, būtinai pasiskaitykite įvairius atsiliepimus, galbūt rasite tam tikras rekomendacijas, taip bent jau žinosite, kad pinigus išleido ne veltui. Profesionalios seo paslaugos, štai ko nori klientai.

SEO straipsniai – gana nedidelės apimties dažniausiai 300 – 400 žodžių tekstas, kuriame pateikiami raktiniai žodžiai. Tai vis populiarėjanti paslauga, kurių pagalba galima lengvai svetainę iškelti į aukštesnes paieškos sistemų pozicijas. Šios SEO paslaugos kaina yra maždaug nuo 6 eurų, kaina gali būti ir didesnė. Kaina priklauso nuo teksto ilgumo ir dažnu atveju nuo pačios teksto tematikos.

Posted in: SEO, Tekstų rašymas, Turinio strategija | Tagged: Google, marketingas, reklama, seo, SEO paslaugos

Kodėl jūsų turinio strategija neveikia

Posted by Rasytojas.lt on 2014/10/28 Leave a Comment

„Turinys yra dievas!“ „Turinio strategija padidins jūsų pardavimus n kartų!” „Turinys padės jūsų prekės ženklui tapti Apple ar Coca-Cola lygio…“

turinio strategijaAr dažnai jums tai sako jūsų rinkodaros „specialistai“? Jūs jais tikite? Būkite atsargūs ir į turinio strategijas žiūrėkite blaivia galva. Neleiskite naujausiai madai užgožti laiko patikrintus metodus reklamuoti jūsų verslą. Facebookas tai jau kartą padarė leidęs visiems registruoti savo įmones, o vėliau rodydamas nemokamai tik 10% visų sekėjų, kad už kitus susimokėtumėte papildomai. Tada poros metų darbas nuėjo šuniui ant uodegos. Dar žemiau gali nueiti turinio strategija, jei ji nėra daroma tinkamai.

Atsakykite į šiuos 5 esminius klausimus:

  1. Ar jūsų įmonė turi savo tinklaraštį arba bent jau reguliariai pildo naujienų skiltį?
  2. Ar turite rašytą planą, kuriame būtų išvardintos straipsnių temos, apklausų pobūdis, infografiko tema ir tikslas?
  3. Ar turite specialų turinio publikavimo kalendorių (gali būti ir Excelis) kartu su turinio papildomu viešinimu?
  4. Kas jums tą turinį ruošia? Dar nežinote?..
  5. Ar nustatėte turinio tikslus – daugiau lankytojų, sukelta diskusija socialiniuose tinkluose, dar kartą priminta apie prekės ženklą ir pan.?

Jei į visus 5 atsakėte TAIP, toliau galite ir neskaityti, nes šis straipsnis ne jums. Jei atsakėte NE į bent vieną klausimą, skaitykite toliau ir įsidėmėkite

Turinio strategija neveiks, jei ji niekam tikusi, nevaldoma ir orientuota į jūsų direktoriaus nuomonę, o ne realius lankytojus/klientus.

Kodėl jūsų turinio strategija niekam tikusi?

Todėl, kad nežinote, kam ji skirta. O skirta ji turi būti potencialiam ir esamam klientui, kurio visai nepažįstate, nes jis pas jus dar neatėjo. Turinio strategija NĖRA skirta direktoriui, rinkodaros skyriaus 5 darbuotojams, sudarantiems griežtą vertinimo komisiją, konkurentams, kurie užsuka į jūsų puslapį pasižiūrėti, ką naujo nuveikėte ir kaip jus aplenkti padarius geriau, pigiau, greičiau…

Sensacija! Jūsų turinį skaito po vieną žmogų vienu metu!

Niekada straipsnio neskaito dešimtimis. Video kartais dviese pasižiūri, bet ir tai ne itin įdėmiai, nes darbe ausinių dviems nelabai kas turi… Jūsų turinį skaito tik vienas žmogus, vienu metu. Ir jam tas turinys turi būti pritaikytas, tad kreipinys „mielieji klientai“ priverčia pasijausti šizofreniku – kiek dar už manęs tų klientų stovi?..

Turinį visada adresuokite vienam žmogui, net jei ir naudojate malonų kreipinį Jūs.

Turinio strategija neveiksni, jei nežinote kam ji reikalinga. Paleidote į interneto platybes pranešimą spaudai. Koks šio turinio tikslas? Ką jis turi padaryti? Jei pritraukti žiniasklaidos dėmesį, tai kodėl jį publikuojate viešai, o ne siunčiate tiesiai į žurnalistų el. paštą? Jei publikuojate jį viešai, reiškia norite dar kažko. O ko? Kad ateitų daugiau lankytojų? Sunervinti konkurentus? Pranešimai spaudai neveiksmingi dėl vienos priežasties – neaišku, ką daryti juos permetus akimis.

Gerai, parašėte straipsnį ir patalpinote jį savo interneto puslapyje. Kas toliau? Ką lankytojas turi padaryti, kai perskaito?

Kiekvienas turinys turi turėti tiksliai nustatytą tikslą. Po kiekvieno paskelbimo turite pasiruošti stebėti, kaip tas tikslas yra įgyvendinamas ir atsakyti į nepatogų klausimą – kodėl tikslas per numatytą laiką nebuvo pasiektas. To neabejotinai paklaus vadovybė, nes turiniui sukurti greičiausiai bus išleista šiek tiek pinigų…

Ar žinojote, kad „spamas“ labiausiai mus pasiekia savaitės viduryje? O daugiausiai socialinių tinklų žinučių yra perskaitoma 12 valandą dienos? Yra dar krūva visokių tyrimų ir statistikų, kada geriausiai publikuoti turinį. Jei publikuojate tą pačią dieną, kai jis paruošiamas, greičiausiai jis nepasieks savo tikslų. Reikia aiškiai suplanuoti, kad turinys yra naudingiausias. Aišku, SEO straipsniams tai nelabai svarbu, jei ir juos laikome turinio strategijos dalimi.

Turinį ruošti turite KARTU su profesionalais

Kas jums ruošia turinį? Patys? Mokate rašyti, žinote, kaip skaito paprastas potencialus klientas? Gali būti, bet kartais paskaičius atrodo, kad vienas skyriaus darbuotojas rašo kitam skyriaus darbuotojui, kuris yra net ne naujai priimtas į darbą ir dar nežino visų plonybių ir subtilybių. Turinį turite rašyti kartu su profesionalais. Kaip? Juk profesionalūs rašytojai yra menininkai, o ne pardavėjai, todėl apie jūsų prekę ar paslaugą nesupranta…

80% turinio rašo tekstų rašytojas/ 20% rašote jūs – profesionalai

80/20 taisyklėTai idealus santykis. Jis atėjo iš ilgametės patirties, nes tekstą parašyti užtrunkama 2 valandas, o perskaitymui ir kai kurioms korekcijoms sugaištama 10-25 minutes. Po korekcijų tekstas tampa daugiau mažiau skaitomas ir su profesionalams būdingais terminais, neiškraipytais faktais ir angažuota įmonės informacija. Jei tikitės, kad tekstų rašytojas parašys idealų tekstą 99% ir jums liks tik pataisyti vadovo pareigas, bei kelias klaideles, tai KLYSTATE. Geriausiu atveju tai bus 95%, bet jums vis tiek reiks gaišti laiką, kad galėtumėte tekstą įsidėti savo puslapyje ar kur jis numatytas.

Kuris pirmiau turi rašyti? Patys susitarkite. Būna, kad viskas prasideda nuo atsakymų į klausimyną (10% darbo), po kurio gimsta tekstas, kurio korekcijoms skiriama dar 10%. Dažniausiai rašytojas pateikia pirminį teksto variantą, o jau tada vyksta ilgas ir nuobodus taisymas.

Aišku, kad jūs geriau žinote, kaip turi būti! Ai6ku, kad jūs nenutuokiate, kaip reikia informaciją pateikti klientui, kad ji suvirpintų tam tikras stygas ir jis taptų jūsų klientu, o ne eitų pas konkurentus. Jei sugebėsite suderinti šiuos du dalykus, tekstai ir kitas turinys bus idealūs.

Jei nesuderinote ir paleidote tokį tekstą – jis beveik pasmerktas.

Savo turinį reikia reklamuoti papildomai

Jei turinį tik paleidžiate į interneto platybes ir pamirštate, tikėdamiesi, kad jis dabar jums atneš aukso kalnus, tai geriau iš viso nieko nedarykite.

Turiniu turi būti rūpinamasi net ir praėjus metams nuo jo publikavimo datos. Tai jūsų turtas, kurį vis dar galite pasiūlyti savo klientams, tad neužmeskite jo. Tiesa, planuodami turinį atsižvelkite, ar straipsnis ar video klipas bus dar aktualus po metų. Kaip tai padaryti? Tam yra ir Facebookas, ir naujienlaiškiai ir kiti straipsniai, kuriuose galima įdėti nuorodas į seną turinį ir taip nuo jo nupūsti dulkes ir išvilkti į dienos šviesą, jei to nepadaro už jus Google.

Turinio rinkodara dėl SEO?

Neapsigaukite ir nepasimaukite ant „seošnikų“ pasakų, kad turinio rinkodara yra reikalinga tik tam, kad susirinktumėte nuorodas. Ne tik tam, nors nuorodos irgi nepakenks… Turinio rinkodara yra skirta pritraukti naujus ir išlaikyti esamus klientus, o ne „pamaloninti“ savo SEO ataskaitas pakilusiais trijų žodžių ilgumo raktažodžiais. Viskas daroma dėl klientų, o ne dėl SEO, vadovų užgaidų, ar reaguojant į „ką dabar pasakys žmonės…“.

Tik turėdami tokią turinio strategiją galėsite kažko pasiekti. Jei žiūrėsite į ją atmestinai, tai gausite to, ko ir nusipelnėte – šnipštą, už kurį teks ir susimokėti, ir atsiskaityti…

Posted in: Tekstų rašymas, Turinio strategija | Tagged: turinys, verslas

Veltėdžiai domenai – laikyti juos ar išnaudoti naudingai

Posted by Rasytojas.lt on 2014/04/28 Leave a Comment

domenaiDomenai Lietuvoje labai nebrangūs – .lt domenas kainuoja vos 25 Lt + PVM (30,25 Lt) metams. Dėl šios priežasties įmonės prisiperka įvairių domenų, susijusių su savo verslu, nors iš tikrųjų naudoja tik vieną, retkarčiais du domenus. Kur naudojami kiti? Dažniausiai jie peradresuojami į pagrindinį įmonės puslapį tikintis, kad kažkas netyčia į juos užsuks… Ar tai apsimoka? Mūsų nuomone – nelabai.

Peradresavimas apsimoka tik vienu atveju, kai nuperkamas panašus domenas su klaidingu pavadinimu. Pavyzdžiui rasitojas.lt, kuris nuvestų į rasytojas.lt. Kitais atvejais prarandate 30 litų už domeną, nors jis galėtų duoti kur kas daugiau.

Ką padaryti, kad jūsų turimi domenai nebūtų veltėdžiai, kas metai „suėdantys“ po 30 litų. Jei turite tokių 5, reiškia išlaidos už praktiškai nieką – 150 litų.

Laisvi domenai turi dirbti

Kiekvienas nenaudojamas domenas turi dirbti pagrindinio puslapio naudai. Tai reiškia, kad kiekvienas domenas turi turėti atskirą puslapį, kuriame būtų tinkamai pateikiama pagrindinės įmonės informacija. Pakanka vos vieno puslapio, kuriame pristatomos įmonės paslaugos ar dalis parduodamų prekių, ir toks puslapis jau atsipirks kur kas labiau, nei paprastas 301 peradresavimas. Kodėl?

Nuorodos iš susijusio turinio

Pabandykite gauti kokybiškų nuorodų iš tos pačios verslo srities svetainių. Tai labai sudėtinga, nes pirkti rizikinga, apsikeisti – nerimta ir nelabai kas nori tai daryti (ne be Google grasinimų). Nemokamai niekas nieko nenori daryti. Aklavietė? Anaiptol. Turėdami keletą skirtingų domenų susijusių su jūsų veikla, per tam tikrą laiką galite sukurti kokybiškus informacinius puslapius. Tiesa, reikės padirbėti prie turinio, tačiau vieną kartą per mėnesį atnaujinti puslapį trumpa informacija neturėtų sudaryti didelių problemų, o tuo labiau išlaidų. Tokiose svetainės patalpintos nuorodos yra vertingos. Dar vertingesnės jos tampa, jei puslapiai laikomi skirtinguose talpinimo (hostingo) paslaugų teikėjų serveriuose arba turi skirtingą IP adresą. Dar naudingesnės nuorodos yra, jei ne tik IP adresas yra skirtingas, bet ir jo C blokas.

 

Štai pavyzdžiui SEO.straipsnis.lt IP adresas yra 217.117.28.186. Jį sudaro 4 blokai – pirmi skaičiai A, antras – B, trečias – C ir paskutiniai – D blokai. Taigi,28 yra C blokas. Jei nuoroda į mūsų puslapį yra iš skirtingo IP ir C bloko skaitmenys nesutampa – ji laikoma kokybiška ir vertinga.

 

Galimybė užsidirbti

Jei jau investuojame į talpinimą ir turinį, galima pagalvoti ir apie šiokį tokį uždarbį. Reikia tik įdėti keliose vietose tekstinę ir banerinę reklamą. Tai galima padaryti įsidiegus AdSense tarnybą, kuri transliuoja Google AdWords reklamą. Tokiu būdu per kažkurį laiką gali būti surinkta suma pinigų už reklamos paspaudimus.

Susidarius tam tikrai sumai, ji yra pervedama į norimą sąskaitą, tad galima nurodyti ir įmonės rekvizitus. Aišku, mokesčiais turi būti pasirūpinama atitinkamai (kaip konkrečiai – pasakys Jūsų buhalteris). Jei lankomumas nedidelis, pinigų daug „neprikapsės“, tačiau iš kelių domenų ir puslapių gali susidaryti nebloga suma. Šie pinigai gali padengti talpinimo ir net domeno pratęsimo išlaidas, o kartais net ir turinio parengimą.

Informacijos sklaida

Jei puslapiai gyvena „savarankiškai“ ir tik pora nuorodų veda į verslo pagrindinį puslapį, juose galima vykdyti informavimo kampaniją. Paruoškite kelis vienos naujienos variantus (galima ir kitą dieną, ir po savaitės) ir visuose turimuose tokiuose puslapiuose išpublikuokite. Tada pasidalinkite socialiniuose tinkluose. Tokiu būdu stiprės mažieji puslapiukai tuo pačiu stiprindami ir pagrindinį, į kurį veda nuorodos.

Reikia labai nedaug pastangų, kad su laiku turimi domenai atneštų realios naudos jūsų verslui. Svarbiausiai, išnaudoti visus turimus resursus efektyviai.

Posted in: Blogai, SEO, Turinio strategija | Tagged: AdWords, domenai, nuorodos, patarimai, reklama, turinys

Kenkėjai virtualioje erdvėje – reputacijos valdymas

Posted by Rasytojas.lt on 2013/10/25 Leave a Comment

reputacijos-valdymasNa va, ir prasidėjo… Kažkada teko matyti, kaip socialiniuose tinkluose SEO tekstų rašytojai diskutavo, ką daryti, jei klientas nenori atsiskaityti… Vienas iš pasiūlymų buvo prirašyti neigiamų SEO straipsnių, kad jie sugadintų to kliento reputaciją. Jei klientas – Maxima, vargu, ar toks būdas atrodytų rimtai. Bet ką daryti, kai klientas yra niekam nežinomas verslininkas, o gal net ir privatus asmuo?

Grasinimai lieka grasinimais. Paburbėjo ir nustojo – nurašė tuos pinigus į nuostolius, paaimanavo dėl sugaišto laiko. Bet taip daro ne visi.

Visai neseniai mano pažįstamas Dainius susidūrė su bandymu pakenkti jo reputacijai per… skelbimų puslapius. Ten buvo surinkti jo ir jo konkurentų kontaktiniai duomenys ir paskelbti viename skelbime, kuriame visi šie asmenys išvadinti sukčiais ir apgavikais. Akivaizdu, kad įvedus į paiešką jo vardą ir pavardę, toks skelbimas puikavosi vos ne pirmoje vietoje. Versle, kur labai svarbi reputacija ir rekomendacijos toks akibrokštas neliko nepastebėtas, bet ką čia bepadarysi – šunys loja, o karavanas žingsniuoja…

Kitas variantas yra priešingas. Vienas vyrukas tariamai apgavo kitą parduodamas kompiuterį su defektu. Apgautasis, negaudamas kompensacijos ir nesutardamas su pardavėju, nusprendė atkeršyti ir ir sukūrė blogą su pardavėjo vardu ir pavarde. Akivaizdu, kad siekiama šį Blogger puslapį parodyti tiems, kas ieškos tokio vardo ir pavardės. Koks šio blogo likimas? Jis gali likti ten amžinai, arba ištrintas, jei konfliktuojančioms pusėms pavyktų susitarti.

Sritis, kurią paliečiau man yra šiek tiek žinoma. Tai reputacijos valdymas internete. Paprastai tokias paslaugas teikia elitinės RsV agentūros, tačiau dabar svarbu ir pozicija, kurioje bus randamas neigiamas straipsnis apie tą žmogų ar įmonę. Kaip viskas vyksta? Labai paprastai. Sakykime, pasirodė kur nors publikacija ar blogo įrašas, kad Bendrovė ABC yra apgavikai, sukčiai, melagiai, o jų direktorius – niekšas, priekabiautojas ir nuosmauka… Toks puslapis įsitaiso aukštai paieškoje, gal net aukščiau už tos įmonės puslapį. Ką daryti? Eiti teismų keliu dėl vieno straipsnelio, kuris dar dalinai yra tiesa?.. Tikrai ne. Galima parašyti 9 straipsnius apie tai, kokia ta įmonė yra gera, gal tarp jų kokį pranešimą spaudai dar paleisti ir pasistengti, kad tie straipsniai užimtų pozicijas pirmajame puslapyje išstumiant neigiamą publikaciją į antrą puslapį, o gal net dar žemiau. Nušaunami trys zuikiai – gaunamos vertingos nuorodos, reklamuojama įmonė ir jos paslaugos teigiamoje informacinėje terpėje ir nuo lankytojų akių patraukiama neigiama informacija. Kainuoja tai nebrangiai, 500-1000 Lt, priklausomai, kokie informaciniai kanalai prieinami. Štai jums ir reputacijos valdymas. Aišku, galima gaišti laiką su teismais, tčiau tai užtrunka ilgai, o per tą laiką neigiamos informacijos pozicija gali sustiprėti dar labiau. Juk aukštai ji atsidūrė greičiausiai ir dėl kitos priežasties – apie tą įmonę daugiau niekur nebuvo kalbama, tad kokybiškų informacinių šaltinių, išskyrus tą neigiamą pasisakymą, paprasčiausiai nebuvo.

Beje, esu gavęs bent tris užklausimus dėl tokių dalykų. Vienas jų buvo tiesiai šviesiai „sudirbti“ tam tikrą įmonę, bet jo atsisakiau net ir kai buvo pasiūlytas dviguba kaina, nei mano įkainiai. Neapsiėmiau dėl moralinių principų, nors pinigai tikrai nebūtų pamaišę. Aišku, tarp rašytojų gali atsirasti žmonių ne su tokiais stipriais moralės principais, tad yra šansų, kad į konkurencinį karą įsitrauks ne tik įmonių direktoriai, bet ir rašytojai.

Posted in: SEO, Straipsniai, Tekstų rašymas, Turinio strategija | Tagged: blogai, reputacijos valdymas, skelbimai, tekstai

Idėja straipsniams – klausimai tekste

Posted by Rasytojas.lt on 2013/05/31 Leave a Comment

klaustukasNoriu pasidalinti viena nebloga idėja, kurią dažnai pats naudoju rašydamas straipsnius. Kadangi rašau su mintimi, kad skaitytojui straipsnis turi būti naudingas, nesvarbu, ar jis SEO, ar normalus, tenka įsivaizduoti, ko skaitytojas gali ieškoti. Pats esu gana patyręs ieškotojas, naudoju + ir – formuodamas užklausas, nustatau laiką ir kalbą ir t.t., bet kartais pagaunu save darantis lygiai tą patį, ką daro pradedantieji ieškotojai – rašydamas viską klausimą.

Kiek kainuoja autobuso bilietai į Varšuvą?
Koks atstumas tarp Vilniaus ir Kaišiadorių?
Kaip iškepti blynus?

Tokias paieškas įvedu į Google ir tikiuosi iš karto rasti blogus ar straipsnius su ieškoma informacija. Deja, taip beveik niekada nepavyksta, pirmose vietose būna tik nelabai susijęs turinys, o paėmus klausimą į kabutes, iš viso pasako, kad tikslaus rezultato neduos… Ech, koks nusivylimas. Įvedu ne „Kaip iškepti blynus?“, o „blynai receptai miltai“ ir štai krūva rezultatų apie blynų kepimą. Gerai, kad žinau, kaip reikia ieškoti, tačiau tokių žinančiųjų yra gal koks 10% iš visų besinaudojančių internetu. Jei jie iš karto neranda, patiria stresą. Tai ką mes, tekstų kūrėjai, apskritai čia veikiame?

Pripažinkime, teršiame internetą tekstais su tais pačiais nuvalkiotais raktiniais žodžiais „blynu receptai“ ar „blynu receptas“, nes taip parodė Google Keyword Tools.

SEO tekstai keičiasi. Jie turi būti naudingi, lengvai skaitomi, įdomūs, užkabinantys. Taip sakė SEO dievas Matt Cutts ne kartą ir ne du. Jis yra visiškai teisus, nes aš matau savo mylimą žmoną prie savo kompiuterio besikeikiančią, nes eilinį kartą neranda to, ko ieško. O ji greičiausiai įvedė klausimą „Kiek kainuoja padėvėtas vaikiškas dviratis?“ Galų gale ji paprašo manęs surasti, o aš jai ir sakau – „elementaru Vatsoniene, štai tavo dviratukai – reikia mokėti ieškoti…“

Štai jums pasiūlymas vertas 100 litų. (Jūs man būsite skolingi…:)) Rašydami straipsnį su tam tikru raktiniu žodžiu, pasirašykime tris klausimus apie jį. Pavyzdžiui, rašote apie tuos pačius nusibodusius greituosius kreditus.

Kas duoda greitus kreditus geriausiomis sąlygomis?
Per kiek laiko reikia grąžinti greitąjį kreditą?
Nuo kelių metų duodamas greitasis kreditas?

Šie klausimai turi atsirasti jūsų tekste. Galite juos paryškinti, galite to ir nedaryti, tačiau jie turi ten būti. Nesvarbu, kad tikslaus raktinio žodžio juose nėra. Tegul būna jie tam atvejui, kai 3 vartotojai per mėnesį Googlui užduos klausimą, o ne rašys „greitieji kreditai vilnius“.

Jei turite užsakymą keliems straipsniams, šiuos klausimus galite panaudoti savo SEO turinio strategijai. Tai daroma labai paprastai. Vos gavę užsakymą įsivaizduokite medį. Kamienas yra pagrindinis raktinis žodis. Jį reikia stiprinti ir auginti, kad lankytojas, papuolęs į paieškos rezultatų mišką, iš karto į jį atkreiptų dėmesį. Medis turi stambias šakas. Tai kiek ilgesni raktiniai žodžiai. Auga šakos, stiprėja ir kamienas… Ant šakų yra mažesnės šakelės. Tai ilgi ir nelabai konkurencingi raktiniai žodžiai. Štai čia ir turėtų būti visi tie raktažodžiai-klausimai. Ant tokios šakelės jau auga lapai, kurie tai krenta, tai vėl užauga nauji. Tai gali būti paminėjimai socialiniuose tinkluose. Paprasta, tiesa?

medis

Kas toliau? Toliau liks tik auginti naujas “šakeles” ir “šakas” vis naujais straipsniais. Taip bus patenkintas ir Google, ir skaitytojas.

Pasikartojam dar kartą – pasistenkite įsivaizduoti, kokius klausimus gali užduoti skaitytojas, ieškodamas informacijos apie rašomą objektą, ir jam tuos klausimus pateikite tekste. O atsakymai turi būti būtinai, jei tekstas kokybiškas ir norite, kad jį žmonės laikytų naudingu…

Sėkmės darbuose!

Posted in: SEO, Straipsniai, Tekstų rašymas, Turinio strategija | Tagged: patarimai, seo straipsniai, turinys
Tekstai interneto svetainėms, SEO tekstai, straipsniai

Naujausi straipsniai

  • SEO tekstai 2018-siais
  • Kaip atlikti vidinę optimizaciją raktažodžiui „paminklai“?
  • SEO ekspertai pyksta: klientai kreipiasi su neadekvačiais biudžetais
  • Tekstai, kurie parduoda
  • Kas yra ir kaip veikia SEO straipsniai?

Temos

affiliate atlyginimas baldai blogai brukalai darbas eksperimentas Google interneto puslapiai kaina klientai kokybė konsultantai kreditai Lietuva marketingas nuorodos nuorodų katalogai paslaugos patarimai prekyba pristatymas rašytojas reklama rinka seo seo eksperimentas seo optimizacija SEO paslaugos seo specialistai seo straipsniai seo straipsnių talpinimas straipsniai straipsnių katalogai tekstai Tekstų rašymas temos Tinklaraščiai turinys uždarbis užsakomieji straipsniai verslas įmonės žiniasklaida žurnalistai

Archyvas

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Copyright © 2019 SEO straipsniai.

Theme by ThemeHall.