Categories:

Pardavimo vizitų organizavimas

Pamenu, kai senais laikais dar dirbau vienoje reklamos agentūroje, kurioje buvo daromi ne tik lankstinukai ir dedami skelbimai į laikraščius, bet ir interneto svetainės. 2002 metais visus vadovus reikėjo įtikinėti, kad jiems to interneto reikia. Viskas vyko gana paprastai. Vadybininkė su gana neblogu balsu atsiverčia telefonų knygą ir skambina visiems iš eilės. Dienos pabaigoje ji mums, kitiems vadybininkams, pateikia po 3-5 adresus ir kontaktus, kur rytoj turime nueiti ir įsiūlyti tą interneto puslapį. Darbas gana „š@#$inas”, nes tik vienas iš 10 sutikdavo mus priimti, o kiti tiesiai šviesiai ją pasiųsdavo ten kur nesinori eiti…

Dabar jau yra tokia paslauga, kaip pardavimo vizitų organizavimas, tad greičiausiai būtume ja pasinaudoję. Investicijos gana aiškios, bet būtume galėję daugiau nuveikti, nei sėdėdami prie telefono ir klausydami, kad reikia atsinešti to interneto pavyzdžių, kitaip vadovas negaiš laiko…

Pardavimų vizitų organizavimas yra profesionali skambučių centro, užsiimančio telemarketingu, paslauga. Viskas vyksta gana paprastai. Įmonės vadovai samdo skambučių centrą, nurodo, kas yra potencialūs klientai, su kokio lygio vadovais turi būti derinamas susitikimas, ką pasakyti, kad susidomėtų ir t.t. Tada prie telefono sėdintys telemarketingo specialistai, skambina ir tariasi. Susitartas susitikimas yra vedamas į vietinį CRMą, kur dienos pabaigoje matosi, kiek ir kokiu laiku susitikimai turi vykti. Informacija persiunčiama klientui ir viskas – ramiai eikite į susitikimus ir pardavinėkite savo paslaugas.

Kam tokios paslaugos gali reikėti? Yra tikrai nemažai įmonių, kurios teikia paslaugas verslui, taip vadinamas B2B. Beveik visos tokios įmones ir yra potencialūs paslaugos naudotojai, nes jiems reikia taupyti laiką susitikimams, kurių metu bus parduodamos paslaugos. Dar nepakankamai konkretu? Įvardinsiu specialybėmis. Pardavimų vizitų organizavimas reikalingas ryšių su visuomene agentūrų vadybininkams, reklamos agentūrų darbuotojams, finansinių paslaugų sektoriaus įmonėms, net buhalterines paslaugas teikiantiems asmenims. Visi jie savo paslaugą parduoda ne internetu, bet susitikimo metu pristatydami save, savo reputaciją ir profesionalumą.

Pardavimų vizitų organizavimas – puikus būdas sutaupyti savo brangiai apmokamų pardavėjų laiko sąskaita. Be to tai gero bendradarbiavimo pradžia, nes kai kuriuos pardavimus galima vykdyti ir kitomis priemonėmis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *