Categories:

Patarimai ieškant užsakymų: interneto parduotuvės ir el. komercija

El. parduotuvė Lietuvoje yra toks dažnas reiškinys, kad jau nieko nestebina. Įvairiais šaltiniais remiantis Lietuvoje yra nuo 1200 iki 1500 veikiančių el. parduotuvių. Visoms joms reikia profesionalios tekstų rašytojų pagalbos.

Praeituose dviejuose straipsniuose aiškinau, kaip susirasti užsakovų pačiam, kreipiantis į tam tikrų sričių įmonės – SEO konsultantus ir WEB dizaino studijas. El. komercijos sritis yra taip pat labai didelė Lietuvoje, todėl užsakymų čia neturėtų trūkti. Jei el. prekybos lyderiai samdo žmones, kurie ruošia prekių aprašymus, tai didelė dauguma įmonių ar pavienių pardavėjų to padaryti tinkamai negali.

Pasirinkite, kokioje srityje norėtumėte dirbti ir pradėkite ieškoti tos srities el. parduotuvių. Tai galima daryti per tokius puslapius kaip kainos.lt, evertink.lt ir eshops.lt, arba tiesiog paieškoje įvesti „el. parduotuvė+sritis”. Tokiu būdu gausite krūvą rezultatų su nuorodomis į el. parduotuves prekiaujančias tam tikros srities prekėmis.

Tada ieškote puslapiuose esančių kontaktų ir siunčiate savo prisistatymą su laišku, kodėl jūs manote, kad galite šiai el. parduotuvei padėti. Įterpkite būtinai el. parduotuvės adresą, kad vėliau matytumėte, kam rašėte. Priešingu atveju susimaišysite ir papulsite į nejaukią situaciją, kai po pusmečio kažkas atrašys ir nežinosite, apie kurią parduotuvę eina kalba. Tekste jokiais būdais nežeminkite ir nepeikite el. parduotuvės, kad ir kokia baisi ji bebūtų. Tiesiog mandagiai pasiūlykite padėti jai susitvarkyti su tekstais.

El. parduotuvių struktūra yra beveik visose srityse vienoda. Viena informacijos skiltis yra apie parduotuvę ir įmonę. Tai korporatyvinė informacija. Kita sritis – pardavimo tvarka. Tai yra visa reikalinga informacija apie prekių pardavimą, pristatymą, atvežimą, grąžinimą ir garantijas, pirkimą lizingu ir t.t. Trečia skiltis – prekių katalogas ir pačios prekės. Dažnai prekių grupės gali turėti savo aprašymus, taip pat kiekviena prekė turi savo aprašymą arba specifikacijas. Ketvirta sritis – reklaminė informacija. Tai naujienų tipo akcijų aprašymai, konkursai, dovanų kuponų sąlygos ir kita reklaminio pobūdžio informacija. Retais atvejais pasitaiko ir penkta sritis – naudinga informacija apie produktų naudojimą, instaliavimą, įdiegimą ir t.t. Ši informacija su laiku darysis vis svarbesnė dėl paskutiniųjų Google atnaujinimų, kurie akcentuoja kokybišką turinį ir informaciją. Kiekviena iš parduotuvių dažniausiai dar turi ir Facebooko puslapį, kurį taip pat reikia administruoti. Kaip matote, darbo per akis ir nuolatos, nes produktai nuolat keičiasi, atsiranda naujų akcijų, tad turint kelias el. parduotuves galima ilgai bendradarbiauti.

Patarimas. Venkite tos pačios srities el. parduotuvių. Aptarnaujant tiesioginius konkurentus galite netyčia nutekinti informacijos, tad kris pasitikėjimas jumis, kaip profesionalu. Dėl to gali kilti problemų vėliau dirbant su kitomis įmonėmis.

Jei dar tvarkote socialinius tinklus, tai galite pasiūlyti ir šią paslaugą, nes Facebooko atnaujinimams paprastai daug laiko neskiriama, nors čia ir galima su laiku gauti nemažą dalį klientų ir lankytojų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *