One Comment

  1. Mariau, aš labiau pakomentuosiu Forbes straipsnį.
    Pažiūrėkite į nuorodas Forbes straipsnyje. 4 stiprios nuorodos iš Forbes eina į kitas įmones (keista, kad Facebook negavo nuorodos; tikriausiai jie nėra šio straipsnio autoriaus SEO klientai). Niekam neįdomu, kodėl Dell, Hubspot, SnappConner PR nuorodas ne į Forbes vidinius įmonių puslapius kaip pvz. forbes(dot)com/companies/dell/, o tiesiai į svetaines?

    Straipsnio autorius gėdingai rašo, kad SEO mirė. Optimizavimas paieškos sistemoms tik pradeda savo gyvenimą. Mirs juodas SEO (Black Hat Seo). Nes SEO tai nėra vien straipsniai ir nuorodos, SEO pagrindinis tikslas yra būti naudingu paieškos sistemoms vartotojams, priversti kitus dalintis tavo nuoroda, nustebinti, suteikti naujos informacijos ir patarimų. Savo SEO darbais būti naudingu paieškos sistemoms vartotojams, o ne kaip dabar, tik paieškos sistemoms. Bet iki tol, kol SEO paslaugų klientas supras SEO esmę… jis turės praeiti pigių SEO paslaugų ir įvairių Google nuobaudų kelią.

    SEO yra įvairių marketinginių procesų rinkinys. Jis kartu: PR, branding’as, reputacijos internete valdymas ir rinkodara, t.t. O Lietuvoje nėra rimtų SEO specialistų, nes nėra potencialo iš klientų. Jie nusiperka 1000 blog’ų komentarų už 5 dolerius ir yra pirmoje vietoje. Kaip manote, ar Google paieškos kodas to nepastebi? Vėliau ateina naujas Google atnaujinimas ir svetainė dingsta iš paieškos.
    P.S. Jei jūsų svetainė yra aukštuose pozicijuose, tai tikrai nereiškia, kad viskas yra gerai.

    Nelabai čia aš į temą. Bet noriu pasakyti, kad tas straipsnis Forbes tinklapyje – tikras SEO šedevras.
    Pažiūrėkite kiek jis natūraliu budu sulaukė tiek daug like, share ir tweet … Ir kiek išorinių nuorodų, vien tik Mariaus blogas kiek daug jiems duoda. 😉

    Kartais “antis” yra geriausia reklama kitiems.

    O “Balsas.lt” … be komentarų … todėl ir neskaitau šio bulvarinio paistalo.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *