Categories:

Patarimai ieškant užsakymų: interneto puslapių kūrėjai

Prieš kurį laiką pradėjau pasakoti pradedantiesiems rašytojams, kaip ir iš kur gauti užsakymų, arba bent jau gražiai pristatyti savo paslaugas tikslinei auditorijai. Praėjusiame straipsnyje pasakojau apie SEO paslaugų tiekėjus, kuriems visada reikia žmonių, galinčių greitai ir nebrangiai parašyti SEO tekstus. Norėčiau dar kartą akcentuoti NEBRANGIAI, nes šioje rinkoje atlyginimas skaičiuojamas dažniausiai pagal žodžius. Kainos svyruoja nuo 2 iki 5 centų už žodį, taigi blogo įrašas 300-400 žodžių kainuoja 6-10 litus. Tokį galima parašyti per 15 minučių, taigi per valandą galima uždirbti 24-40 litus. Tai nėra blogi pinigai pradedantiesiems ir studentams, tačiau rašytojas – ne koks malkų skaldytojas ir ne senelių prižiūrėtojas kaime. Kūrybinės kančios kainuoja daug daugiau laiko ir pastangų. Tai reiktų turėti omenyje nusistatinėjant kitokio lygio kainas, už kiek kitas paslaugas.

Lietuvos rinkoje yra susidariusi tokia situacija, kad kas metai sukuriami arba atnaujinami apie 20 000 puslapių. Net jei rašytojų yra visoje Lietuvoje 1000, darbo jiems vis tiek pakaktų, nes įmonių ir organizacijų puslapių yra dar dvigubai tiek. Rašytojo užduotis – pasiekti tuos žmones, kurie šiuo metu atsinaujina puslapius, arba kuria naujus. Be telepatinių sugebėjimų čia neišsisuksi, arba galima pasirinkti ir paprastesnį kelią – susisiekti su interneto puslapių kūrėjais ir pasiūlyti jiems savo paslaugas. Kai kurie jų klientai  neturi, kas padaro tekstus, o tai kartais net trukdo puslapio paleidimui, o tuo pačiu ir priėmimo-perdavimo akto pasirašymui, po kurio seka užmokesčio pervedimas į kūrėjų sąskaitas, taigi jie labai suinteresuoti, kad puslapis būtų užpildytas tekstu ir visiškai ištestuotas, o klientas patenkintas kurį laiką.

Kaip tai padaryti? Vėl išeitis yra rašyti el. paštu ir prisistatyti kaip galima originaliau, papasakoti, koks esate profesionalus ir patyręs rašytojas, taip pat parodant savo rašymo sugebėjimus, darbų pavyzdžius ir norą padėti Lietuvos verslui turėti kokybiškus puslapius internete. Galite pridėti savo orientacines kainas. Tik nerašykite, kad nuo 1 lito, nes šioje vietoje žmonės yra supratingi ir pigiais triukais jų neapgausite. Jei kaina yra žemesnė nei vidurkis, iš karto įtariama, kad kokybė bus prasta, taigi geriau „laikyti viduriuką“ ir tikėtis kokybiškų užsakymų. Koks tas viduriukas? Sunku pasakyti, nes daug dalykų priklauso nuo rinkos specifikos ir puslapių. Jei tėra tik kokie 5 puslapiai – Apie Mus, Paslaugos, Kontaktai, Atstovaujami gamintojai ir Vizija/Misija, galima laisvai prašyti 150-200 litų. Priklauso nuo to, kokio ilgio tekstai. Žodžiu, čia reikia įvertinti kūrybines kančias. Per kiek laiko parašote tuos visus tekstus, tada žiūrėkite valandinį įkainį ir bandykite išsivesti vieno puslapio kainą. Stenkitės pagrįsti „pakuotės“ kainodarą, nes taip klientas žinos, kiek jam kainuos papildomi puslapiai ateityje.

Kur gauti kontaktus? Mielieji, čia jau Google yra visagalis, o galingesni yra kokie 20 įmonių katalogų, kuriuose tokios įmonės yra labai aiškiai sukatalogizuotos ir sugrupuotos. Tik adresus nepamirškite kopijuoti į bcc laukelį ir siųsti ne daugiau kaip po 10 adresų vienu metu, nes jūsų pašto tiekėjui gali pasirodyti, kad esate brukalų siuntėjas iš Nigerijos 😉

Tada belieka tik laukti, kada kažkam prireiks jūsų paslaugų. Nesitikėkite, kad kreipsis iš karto. Apie jus prisimins po mėnesio ar kelių, kai kažkuriam klientui prireiks ir tekstų. Kantrybė mūsų darbe yra didelė vertybė, tad ja ir pasiklokite, ir užsiklokite…

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *