Categories:

SEO eksperimentas: ką gali 5 straipsniai

Klientai iš manęs kartais užsakinėja tokią paslaugą, kaip straipsniai mano tinklaraščiuose tam tikra tema. Turiu apie 20 tinklaraščių, kuriuose galiu patalpinti straipsnius. Jų sąrašą rasite čia. Talpinu pagal temas, jei apie kažkokią paslaugą, tai talpinu verslo tematikos tinklaraščiuose, jei apie interjerą, tai tinklaraščiuose apie namus ir interjerą. Tinklaraščių dalis yra sukurta naudojant nemokamas tarnybas – Blogger, WordPress.com, Tumblr, Posterous, Typepad, taip pat ir lietuviškas Blogr.lt bei Blogas.lt. Kita dalis – mano arba išsinuomotuose domenuose.

Nusprendžiau pats įsitikinti, ar tie straipsniai naudingi. Vienų klientų puslapiai dėl straipsnių pakilo į pirmąjį dešimtuką (buvo parašyti mažiausiai 5), kitų pozicijos kiek pagerėjo, tačiau neaišku, ar dėl straipsnių ar dėl kitų priežasčių. Pasakyti sunku, todėl reikia tvirtesnių įrodymų.

Eksperimentui paruošiau vieną puslapį apie tam tikrą paslaugą, kurią nusprendžiau teikti kaip rašytojas. Smulkaus verslo reklama internete už fiksuotą nedidelį mokestį. Puslapį patalpinau Rasytojas.lt, tačiau niekur nepateikiau nuorodos į jį. Google puslapį pamatė tik per atsinaujinusį sitemap.xml ir straipsnius, kuriuos išpublikavau. Pasirinkau vieną raktinį žodį „verslo reklama“, kurį norėčiau matyti TOP10. Konkurentai gana rimti – Klaipėdoje įsikūrusi įmonė tuo pačiu pavadinimu „Verslo reklama“, turinti domeną versloreklama.lt ir dar keli rekvizitų puslapiai su tos įmonės profiliais, taip pat kitos reklamos agentūros, kurios mane lenkia ir amžiumi, ir Pageranku ir viskuo, kuo tik įmanoma. Bus sunku…

Taigi, eksperimento esmė – parašyti 5 straipsnius nemokamose bloguose su nuoroda į mano puslapį po raktiniu žodžiu „verslo reklama“ ir stebėti, kokią poziciją puslapis turės po mėnesio.

Eksperimentą pradėjau rugsėjo 21 dieną, pabaiga – spalio 21.

Reikalavimai straipsniams:

  • Pavadinime turi būti žodis „verslo reklama“;
  • „Verslo reklama“ tekste minima mažiausiai 2 kartus;
  • URI turi būti fragmentas verslo-reklama;
  • Straipsnis yra ne trumpesnis nei 300 žodžių;
  • Straipsnis turi būti su iliustracija;
  • Straipsnis NĖRA reklamuojamas socialiniuose tinkluose;
  • Straipsnis turi tik vieną nuorodą į reklamuojamą puslapį, tarpusavyje straipsniai nuorodomis nesusiejami;
  • Straipsnis turi 5-8 tagus ir kategorijas (taip nuoroda atsiranda daugiausiai 10 puslapių – taginiuose puslapiuose, straipsnyje ir pradiniame puslapyje, kur paprastai publikuojamas visas tekstas);
  • Straipsnis publikuojamas tik nemokamoje blogofermoje. Visi straipsniai – skirtingose po vieną kartą. Pasirinktos blogofermos Blogas.lt, Blogr.lt, Typepad, Posterous ir Tumblr + WordPress.com (šiame įraše po eksperimento pabaigos). Visų IP – skirtingi.
  • Straipsniai publikuojami per savaitę nuo eksperimento pradžios, bet ne daugiau, nei 1 straipsnis per dieną.

Atrodo, kad viskas aišku su jais. Taigi, publikuojam:

Rugsėjo 21 d. Asmeninis.blogr.lt (PR3) – Asmeninio verslo reklama. Suindeksuotas rugsėjo 21 d. (pirmą kartą)

Rugsėjo 22 d. Tekstai.typepad.com (PR1) – Smulkaus verslo reklama. Suindeksuotas rugsėjo 25 d.

Rugsėjo 23 d. Konkursai.posterous.com (PR2) – Smulkaus verslo reklama internete. Suindeksuotas rugsėjo 25 d.

Rugsėjo 24 d. Maruxz.blogas.lt (PR3) – Smulkaus verslo reklama – 5 patarimai. Suindeksuotas rugsėjo 24 d.

Rugsėjo 26 d. Marius-kuitniauskas.tumblr.com (PR2) – Jūsų verslo reklama internete. Suindeksuotas rugsėjo 27 d.

Visi straipsniai sėkmingai išpublikuoti pagal visus reikalavimus. Žinau, kad labai naudingi straipsniai būtų tokiose blogofermose kaip Blogger.com ir LiveJournal.com (turiu pirktą accountą, tad linkai „do follow”), tačiau Blogger.com neturiu straipsniams skirto blogo, o Livejournal negalima nustatyti norimo URI, tad neatitinka keliamų reikalavimų.

*************************************OOOOOOOOOOOOOO**********************************

Šiandien spalio 22 diena, tad eksperimentą galime laikyti baigtu. Bent jau pirmąjį jo etapą. Rezultatas džiugina – 3 vieta su raktiniu žodžiu „verslo reklama”.

Su giminingu raktiniu žodžiu „smulkaus verslo reklama” – dar geriau – pirmi trys rezultatai yra mano straipsniai ir ketvirtas pasiūlymo puslapis. Taip pat žemiau yra dar pora rezultatų su nuorodomis į mano straipsnius. Tai sako, kad straipsniai gali būti puikiai išnaudojami tokiai paslaugai, kaip reputacijos valdymas internete, kai reikia „permušti” neigiamus atsiliepimus ir puslapius apie tam tikrą žmogų arba įmonę.

Ką man tai duoda? Trečia vieta vos per mėnesį reiškia, kad pasistengus šiek tiek labiau galima kilti ir aukščiau. Kai kuriems mano klientams tie 5 straipsniai davė nemažai. Ypač, kai puslapiai yra nauji ir jiems žūt būt reikia pakliūti bent į 10-tuką.

Tai ką darom? Tęsiam šį eksperimentą?

Galima būtų pridėti dar 5 straipsnius iš lietuviškų domenų, taip pat įdėti kelias nuorodas pačiame Rasytojas.lt puslapyje.

2 thoughts on “SEO eksperimentas: ką gali 5 straipsniai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *