Categories:

SEO eksperimentas. II etapas: ką gali 10 straipsnių

(Atnaujinta sausio 1 d.)
Pirmasis SEO eksperimentas pasisekė. 5 straipsnių pakako, kad su nelabai konkurencingu raktiniu žodžiu, kuris ieškomas tik žmonių, kurie žino, ko nori, puslapis pakiltų į 3 poziciją. „Verslo reklama“ nėra toks dažnas raktinis žodis, todėl 10 balų sistemoje šį eksperimentą įvertinčiau riebiu 8. Kodėl ne 9 ar 10? Todėl, kad buvo labai daug apribojimų, kurie paprastai reklamos kampanijoms netaikomi ir tai, kad papuolė tik į 3, o ne 2 vietą.

Tiems, kas neskaitė apie I etapą, primenu, kad eksperimentas daromas su vienu puslapiu, reklamuojančiu reklamos internete paslaugą smulkiajam verslui mano puslapyje Rasytojas.lt. Norint, kad jis būtų randamas paieškoje, reikia nuorodų, tad jos gaunamos iš mano tinklaraščiuose patalpintų straipsnių apie interneto ir smulkaus verslo reklamą.

Pabandysiu dabar kiek pakeisti sąlygas:

Puslapis įtraukiamas į meniu, todėl turės sitewide nuorodas.

Puslapio title atsiranda kitas raktinis žodis – „reklama internetu“ , taip pat ir pora raktinių žodžių tekste.  Šis raktinis žodis yra vienas iš konkurencingiausių.

Straipsniai dedami tik pirmojo lygio domenų puslapiuose su 1PR-3PR:

Visi domenai turi skirtingus IP, laikomi skirtinguose hostinguose. Tik vienas iš jų naudoja Posterous platformą – Seku.lt. Visi domenai yra su .lt galūne, pritaikyti Lietuvos rinkai.

Straipsniuose nuoroda dedama ant raktinio žodžio „reklama internetu“ su anchor tekstais „reklama internete“, „web reklama“, „reklama internetu“, „pigi reklama internetu“ ir pan.

Straipsniai patalpinami per 2 savaites (kas 2-3 dienas) nuo šiandien – spalio 24 dienos.

Eksperimento pabaiga – už 2 mėnesių – gruodžio 24 dieną, tad rezultatai bus paskelbti tik tarp švenčių.

Kiekvienas straipsnis yra paskelbiamas ir socialiniuose tinkluose – Facebook, Twitter ir Google+, nors jis ir gana reklaminis. Specialiai su komentarais nedirbama. Tai reiškia, kad nebus pristatinėjama kažkaip išskirtinai, kad patrauktų dėmesį, pavyzdžiui „Nespausk čia“, „visa tiesa apie pedofilus“ ir t.t.

Straipsniai yra sulinkinami tarpusavyje. Tiksliau sakant 4 straipsniai turi nuorodas į vieną. Kad tai nebūtų dirbtinis PR kėlimas į SEO.lt straipsnį (šis domenas turi 3PR).

Eksperimento tikslas – papulti į TOP 20 su raktiniu žodžiu „reklama internetu“. Eksperimento rezultatai bus pateikiami net jei nutiks ir pesimistinis scenarijus – puslapis nepasieks TOP 20. Jo tarpinė pozicija bus paskelbta praėjus mėnesiui nuo eksperimento pradžios – lapkričio 24 dieną (arba 26 po savaitgalio, jei būsiu kur išvykęs).

—————————————————————————

Taigi, šiandien lapkričio 24 diena. Radau laisvą valandėlę ir žiūriu rezultatus:

verslo reklama: 3 vieta

reklama internetu: 3 vieta

reklama internete: 17 vieta

Kol kas rezultatas viršija visus lūkesčius, nes būtų pakakę ir 10 vietos simboliškai, nes buvo parašyta 10 straipsnių. 3 vieta per mėnesį su 10 straipsniu su konkurencingu raktiniu žodžiu, dėl kurio „kalasi“ apie 1000 Lietuvos įmonių, kurių bent pusė rinkoje dirba daugiau nei 2 metai. Labai geras rezultatas.

Eksperimentas vyksta iki Kalėdų, tad reiktų dabar palaukti ir pasižiūrėti, ar tas straipsnių poveikis yra laikinas, ar jis išliks bent mėnesiui.

Paskutinis atnaujinimas – per Kalėdas, tačiau jau dabar yra aišku, kad praktiškai galiu konkuruoti su bet kokiais raktiniais žodžiais.

—————————————————————————

Atsiprašau, kad užtrukau beveik savaitę, tačiau rezultatai sausio 1 dieną yra tokie:

verslo reklama: 2 vieta

reklama internetu: 2 vieta

reklama internete: 7 vieta

Kai uždarbis.lt pristačiau šį eksperimentą, man iš karto pasakė mano klaidas – nepasižiūrėjau tikslios frazės per Google Keyword Tool ir pasiėmiau nelabai konkurencingą raktinį žodį „reklama internetu”. Konkurencingesnis yra „reklama internete”. Kilo mintis pratęsti eksperimentą ir paleisti dar keletą straipsnių su raktiniu žodžiu „reklama internete”, tačiau šiandien tos minties atsisakiau. Esu 7 vietoje ir be to, tad parašęs keletą straipsnių beveik neabejoju, kad pakilsiu į TOP5.

Tai sako tik viena – straipsniai VEIKIA. SEO.lt tinklaraštyje jau rašiau, kad tai bus labai svarbu 2013 metais. Taigi, šis eksperimentas yra baigtas.

2 thoughts on “SEO eksperimentas. II etapas: ką gali 10 straipsnių

  1. „Kalasi” dėl reklama internete, ne reklama internetu, nes, kaip uždarbyje jau rodė, šio raktažodžio tik 58 mėnesinės vietinės užklausos, todėl niekas dėl jo nesikala…

  2. Atgalinis pranešimas: SEO 2013 metais | SEO.lt

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *