Kiekvienam šiuolaikiniam verslui yra būtina būti matomam virtualioje erdvėje. Tačiau anaiptol ne kiekvienas verslas pasirenka teisingus šiuolaikinės rinkodaros sprendimus. Neretai pastebima, kad verslas pasirenka didžiąją dalį lėšų investuoti į PPC tipo rinkodaros priemones, manydami, jog tokiu būdu investicinė grąža bus pati didžiausia. Ir nors tokiu būdu iš tikrųjų galima greičiau pasiekti savo tikslinę auditoriją, tai nėra ilgalaikės rinkodaros sprendimas – nusprendus nutraukti investavimą į PPC reklamą, verslas ir vėl tampa nematomas internete. Todėl nei vienam verslui nereikėtų pamiršti apie savo internetinio projekto optimizavimą internetinėms paieškos sistemoms. Taigi, šį kartą kaip pavyzdį pateiksime transporto priemonių nuomos paslaugų rinką.
Tikslinių raktažodžių pasirinkimas
Norint pradėti optimizuoti savo internetinį projektą, visų pirma labai svarbu nustatyti tikslinius raktažodžius. Dažnai yra daroma viena ir ta pati klaida, kuomet susitelkiama tik į bazinius raktažodžius (sudarytus iš vieno ar dviejų žodžių), kurie sulaukia daugiausiai vartotojų užklausų internetinėje paieškos sistemoje. Tačiau jei verslo savininkas nusprendžia pasirinkti tokį sprendimą, galvodamas, kad tokiu būdu jis ne tik sutaupys, tačiau ir sukurs sau geresnes sąlygas greičiau sulaukti norimo rezultato, neilgai trukus jis sulaukia visiškai priešingo rezultato.
Todėl kalbant apie tikslinius raktažodžius, niekuomet nereikėtų pamiršti ilgesnių raktinių frazių, kurios angliškai yra vadinamos „long tail“ raktažodžiais. Puikiu pavyzdžiu galėtų tapti raktinė frazė „19 vietų mikroautobuso nuoma“. Tai būtų labai specifinis ir konkretus raktažodis, pagal kurį optimizavus savo pasirinktą internetinio projekto vidinį puslapį, būtų galima tikėtis gerokai didesnės konversijos, kadangi tuomet į tokį vidinį puslapį iš internetinės paieškos vartotojai patektų ieškodami būtent 19 vietų mikroautobuso nuomos paslaugų. Be to, jei jūsų tinklalapio vidiniai puslapiai bus optimizuoti tokio tipo ilgesniems raktažodžiams, internetinės paieškos sistemos algoritmai taip pat į jūsų projektą turėtų žvelgti teigiamai ir „apdovanoti“ ne tik jūsų optimizuojamus vidinius puslapius, tačiau gerinti ir bendras viso projekto pozicijas.
Žinoma, renkantis raktažodžius, kuriems norėsite optimizuoti savo projektą, neturėtumėte pamiršti ir apie savo prekės ženklą (įmonės pavadinimą, tinklalapio pavadinimą, tinklalapio adresą ir kt.), „plikas“ savo tinklalapio vidinių puslapių nuorodas (nenaudojant raktinių frazių) ir kt. Tokiu būdu jūs galėsite suformuoti natūraliau atrodantį išorinių nuorodų profilį.
Kompleksinių sprendimų taikymas
Jei norima pasiekti kuo geresnius rezultatus ir kaip įmanoma labiau sumažinti visuomet egzistuojančią nuobaudų riziką, reikėtų pasitelkti kuo daugiau kokybiškų kompleksinių vidinės ir išorinės optimizacijos sprendimų.
Todėl jei pradedate optimizuoti savo transporto priemonių nuomos paslaugoms teikti skirtą internetinį tinklalapį, turėtumėte pagalvoti apie kokybiškų straipsnių publikavimą naujienų portaluose, straipsnių skelbimą teminiuose (su transporto priemonių rinka) susijusiuose tinklalapiuose, kurti pagalbinius informacinius projektus, ieškoti bendradarbiavimo galimybių su kitais jūsų rinkos dalyviais, kreiptis į žinomus tinklaraštininkus, pasitelkti socialinius tinklus, reguliariai kurti vidinį turinį ir taikyti kitas optimizacijos priemones.
Hi, this is a comment.
To delete a comment, just log in and view the post's comments. There you will have the option to edit or delete them.