4 Comments

  1. Nereikia net SEO ir tuo užsiimančių įmonių. wordpress turi savo SEO, tik reikalingus raktažodžius įveskit ir išpopuliarinsit straipsnį, žmoną, meilužę ir dar savo kolegas.

  2. Tokia logika galima naudotis ir norint apšmeižti konkurentus (punktas nr.1). Galbūt net ir naudoja kas nors tokią taktiką? Būtų labai „lietuviška“…
    Iš tiesų ne tą norėjau pasakyti… Kas tinka šiandien optimizuojant tinklapį, gali netikti rytoj. Labai gerai, kad straipsnis turi datą. Beje, tikiu, kad šią tiesą, kurią tu čia aprašei, žino daugelis žmonių, besidominčių It technologijomis, bet ne kiekvienam pasiseka.
    Kita vertus, reklamuotis reikia tik tuo atveju, jei esate tikras profesionalas, kitu atveju pagyros grįš bumerangu neigiamų atsiliepimų pavidalu.
    Sėkmės

    • Paslaugų sektoriuje neigiamų atsiliepimų būna visada ir kartais galioja patarlė „Šaukštas deguto medaus statinę sugadina“. O kas būtų, jei to deguto šaukšto vartotojai tiesiog nepamatytų, o regėtų tik „medų“ – gražius atsiliepimus ir nuomones. Aišku, degutas niekur nedingtų, tačiau jis nebūtų taip matomas.

      Kol kas man yra žinoma, kad dirbama su reputacijos gerinimu, o ne atvirkščiai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *