Nauja SEO straipsnių karta

kokybiški SEO straipsniaiSEO straipsniai šiais metais taps kitokie. Pažadu. Pradžia jau yra padaryta, todėl galiu drąsiai teigti, kad nauja SEO straipsnių karta jau atėjo.

Norint paaiškinti, kas ta nauja karta, kuo ji ypatinga, reiktų pradėti nuo senosios. Viskas prasidėjo prieš pora metų, kai Lietuvoje optimizavimo paslaugų kontoros pradėjo aktyviau ieškoti kokybiškų nuorodų po visų Pingvinų ir Pandų antplūdžio. Kokybiškesnės nuorodos pasirodė esančios įvairiuose puslapiuose talpinamuose teminiuose straipsniuose. KOKYBIŠKESNĖS, bet toli gražu ne KOKYBIŠKIAUSIOS.

Kokybės momentas pradėjo ryškėti 2012 metų pabaigoje, kai straipsnius pradėjo rašyti moksleiviai, studentai, net mokytojai, kuriems prisidurti prie atlyginimo tai yra puikus būdas. Staiga rinką užpildė paslaugų teikėjai, kurie 300 žodžių straipsnį gali parašyti už 10 litų, o per dieną tokių gali padaryti irgi vos ne dešimt. Kažkam šimtas litų per dieną yra visai neblogas uždarbis, kažkas gauna tekstą su raktiniais žodžiais, kažkas tą tekstą randa, bando skaityti, spjauna ir eina ieškoti kito teksto… 10 litų vertės straipsnio kokybė yra žema. Google gal jos ir pakanka, tačiau neilgam – nuorodos vertinamos iš tokių šaltinių, kuriais dalinamasi socialiniuose tinkluose, tekstas yra dailiai suformatuotas, lankytojai jame lieka ilgiau nei 5 sekundes.

Čia ateina nauja SEO straipsnių karta. Straipsnių, kurie yra su įdomumu ir malonumu perskaitomi ir rekomenduojami draugams, po jais rašomi komentarai, jie yra teigiamai vertinami ne Google roboto, o skaitytojo. SEO elementų tokiuose straipsniuose nedaug, nes raktiniai žodžiai yra natūrali teksto dalis, o ne dirbtinė ir kažkaip nenatūraliai pritraukta.

Bla bla bla, liau liau liau… Pašnekėjai? Kas toliau?..

Iš tikrųjų, pakaks teorijos, pereikime prie praktikos. Noriu pateikti savo SEO straipsnius, kurie atstovauja senajai kartai ir naujai. Skirtumai nėra tokie akivaizdūs, nes juos stengiausi ir seniau rašyti aukštesnio lygio nei rašinėliai už 10 litų.

Senoji karta:

Fotografijos kursai

Krosnelės: nuo pirkimo iki šildymo

Kambarių nuoma Druskininkuose

Naujoji karta:

SEO straipsnių rašymo paslauga

Kaip išsirinkti virtuvės baldus?

5 įdomūs faktai (gandai) apie Ryanair

Nematote skirtumo? Atkreipkite dėmesį į apimtį. Naujieji SEO straipsniai yra didesni. Kitas momentas – teksto formatavimas (boldai, sąrašai, numeravimas, H2 pastraipos, net „markerio efektai“). Svarbiausias skirtumas yra tai, kad senieji straipsniai daugiau rašyti Googlui, o naujieji – skaitytojams. Dar vienas skirtumas – naujieji straipsniai nagrinėja tam tikrą problematiką, pateikia tam tikrą nuomonę, vertinimus, kviečia diskusijai, ko senieji nedaro, nes jų tikslas – ne toks.

Ar ir toliau rašysiu seno pavyzdžio straipsnius? O TAIP! Kol klientas nesuvoks, kad 100 Lt už normalų 1,5-2 psl. apimties skaitomą straipsnį yra teisinga kaina, teks dirbti ir su ne tokios aukštos kokybės raštliava. Jei nėra lėšų mokėti už kokybę, bandysiu daryti tą tarpinį variantą, kurį dabar aktyviai reklamuoju – straipsnis už 30 Lt. Bet ilgai tai tęstis negali. Anksčiau ar vėliau bus surastas būdas kokybei nustatyti. Kai tai bus padaryta, nuorodos straipsniuose už 10 litų taps bevertės.

Share

You may also like...

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *