SEO straipsnių publikavimas į savo tinklaraštį – brangesnis

Prisipažinsiu, kodėl laikau tiek daug tinklaraščių skirtingomis temomis – dėl galimų užsakymų juose už pinigus parašyti. Ar turiu tokių užsakymų? Tikrai taip! Štai, kad ir straipsnis, einantis iš karto po šiuo apie verslo paskolas ir kreditus. Jei atidžiai peržiūrėsite visa šį blogą, rasite dar pora tokių straipsnių, bet pakalbėsiu ne apie tai.

Viena iš sekmingiausių SEO tekstų rašytojų strategijų yra turėti keletą tinklaraščių skirtinguose blogofermose arba domenuose tam, kad būtų galima išpublikuoti straipsnius didesne kaina, nei imama paprastai. Paaiškinsiu, kaip tai daroma. Aišku, iš savo patirties.

SEO tekstų rašytojas „užveda“ 3-5 skirtingus tinklaraščius su įvairiais tekstais. Geriausiai būtų tam tikra tematika. Vienas tinklaraštis – apie verslą, darbą, kitas – apie asmeninį gyvenimą, šeimą, keliones, trečias – apie studijas, vakarėlius, įdomybes, juokingus vaizdelius ir t.t. Tai temos, kuriomis gali rašyti bet kas. Su laiku, bent kartą per mėnesį pildomi tinklaraščiai taps vertingi. Kad nereikėtų laukti 2-3 metų, siūlau pasidomėti SEO principais ir gauti šiek tiek nuorodų, sulinkinti savus tinklaraščius tarpusavyje, komentuodami po kitais blogais naudokite vis skirtingas savo blogų nuorodas. Tokiu būdu jau per metus laiko gausite savo pirmąjį PageRank.

Taip, PageRank paieškos rezultatams yra nesvarbus, tačiau svarbus pats faktas, kad jis yra. Paprastai PR duodamas už įeinančių nuorodų kokybę. Jei puslapis turi PR, reiškia, jis yra gerai indeksuojamas Google robotukų ir turi bent kelias vidutinės kokybės nuorodas. Ši informacija yra labai svarbi tiems, kas užsiima agresyviu nuorodų tinklo plėtimu (link building). Pardavinėti nuorodų oficialiai negalima, tačiau kas trukdo parašyti straipsnį ir jame dėti nuorodą už papildomą mokestį? Tikrai niekas. Profesionaliai ir „į temą“ parašytas straipsnis tinklaraštyje atrodo visiškai natūraliai, jei rašoma tam tikra susijusia tematika.

Kokios gi tokių straipsnių kainos?

Nustatyti kainas turėsite patys. Plėšikauti nerekomenduoju, nes prarasite mokų klientą, kuris su laiku ateis pas jus ir užsakys dar ir dar… Prekiaujantys nuorodomis turi nusistatę kainas per metus arba per mėnesį pagal PR. Jūs rašote straipsnį ne metiams, o visam laikui. Tai turėtų būtų koziris. Be to PR nuolat keičiasi, tad labai jau remtis juo nerekomenduoju. Kas žino, gal po metų Google iš viso jį panaikins. Geriau įvertinkite visų savo tinklaraščių esamą PR ir išveskite vidurkį. Jei jis yra PR2, viskas tvarkoje – galite paimti 10-30 litų už straipsnio patalpinimą su nuorodomis visam gyvenimui. Plius jūsų straipsnio parašymo kaina. Jei užsakovui talpinimas pasirodys per brangus, bent pasiimsite už rašymą, bet teksto publikavimo vieta jis turės pasirūpinti pats. Jei neturi, kur, pasisiūlykite padėti susikurti. Aišku, už konsultacijas paprašykite tam tikro fiksuoto mokesčio. Blogo „pakūrimas“ ir sutvarkymas paprastai užima apie 2 valandas, tad kiek straipsnių parašote per 2 valandas? ;).

Jei matote, kad klientas perspektyvus, būtinai taikykite nuolaidas. Jis užsakys daugiau, o jums ta išeinanti nuoroda juk beveik nieko nekainuoja 🙂 Sėkmės SEO tekstų rašymo versle!

P.S. Klientai, nepykite, kad atskleidžiu šias plonybes. Pagalvokite patys – kuo daugiau SEO tekstų rašytojų Lietuvoje bus, tuo geresnėmis kainomis galėsite gauti paslaugas. Esminis ekonomikos principas – kuo didesnė konkurencija, tuo lankstesnė paslaugų kainos.

Share

You may also like...

3 Responses

  1. frogsign parašė:

    viskas čia gražu, bet iš kur ir kaip atsiranda norintys, kad , pvz., šitame bloge būtų patalpintas straipsnis su nuorodomis?

  2. Darius Povilaika parašė:

    „kuo didesnė konkurencija, tuo lankstesnė paslaugų kainos“ nemaziau svarbus konkurencijos desnis, tai paslaugos kokybe atsirandanti del konkurencijos. Sekmes rasytojai 🙂

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *