10 Comments

  1. Ne kartą panašius patarimus teko skaityti. Patikėjau, tarkim. Bet niekad nepavyko išspausti iš „rašytojų“, kaip šiems klaviatūros gigantams sekasi? Kaip pavyksta užkalti? Dinamikoje, jei galima – per mėnesį, ketvirtį, metus? Per kiek laiko galima susidaryti savo „dirvoną“ ir jį kultivuoti?
    Ačiū.
    Tik nereikia apie čiukčią…

    • galima uždirbti apie 2000 lt per mėnesį nesitampant 🙂 Dirvonas suariamas per kelis mėnesius, nes paklausa gana didelė. Priklausomai nuo to, kiek žinių apie patį SEO turi. Su SEO susipažinti galima per pora savaičių, nes lietuviškų resursų nėra per daug.

      • Kažko man nesitiki… Pradėkim jau nuo to, kad reikia ne tik konkrečius užsakovus surasti, juridinius reikalus sudoroti (sutartėlės – sąskaitėlės, etc., pinigų niekas v derevniu babuške nesiunčia), tekstukus ctrc ctrv sugeneruoti ir tt. ir pan. Šiaip Lietuvėlė maža, užsakymų liūties tokiems optimizatoriams nesitikiu…

        • Nu nesitiki, tai nesitiki, bet sumą realią pasakiau, nes tai mano minimumas 😉 Juridiniai reikalai – paprasti: verslo liudijimas, o po gegužės 1 d. individuali veikla. Išrašai kvituką ir viskas, tikrai popierizmo yra mažai.

          CTRc ir CTRv aš pats negeneruoju, bet yra kas generuoja už tas pačias babkes. Tik klientai ne nuolatiniai tada gaunasi…

    • Kai daugumą idėjų gaudaisi iš jau parašytų tekstų, belieka juos išversti… 🙂 O jei individuali veikla, tai 73.11. Matau, kad su mokesčiais esi puikiai susipažinęs, tai atsakau tik dėl kitų 🙂

  2. Lėktuvų bilietai, plastikiniai langai, buhalterinės paslaugos, greitieji kreditai, elektroninė parduotuvė…
    Netikiu, kad vienas žmogus gali būti pakankamai kompetetingas rašydamas apie tiek skirtingų dalykų. Čia panašiai, kaip mechanikui rašyti apie bankininkystę. O iš tiesų, tai arba tu mechanikas, arba bankininkas. Sakai verti iš užsienio kalbos? Yra sričių, kur užsienietiška informacija visiškai netinka LT erdvei.
    Dėl paklausos. Atsirado katalogų, kurie, tipo, talpina reklaminius straipsnius apie tavo įmonę (manau, tai tas pats, kas SEO straipsniai). Tik jų logika visiškai lietuviška: pats parašai straipsnį ir dar jiems sumoki už talpinimą 😀 Vadybininkai pakankamai sutrinka, kai jų paklausi, ar tai yra teisinga. Tada jie jau siūlo savo „rašytoją“. Va čia ir yra Jūsų dirvonas (labai patiko šitas terminas).

    Galima dar daug diskutuoti apie šio straipsnio teiginius (pvz., kad SEO galima išanalizuoti per pora savaičių), bet gautųsi labai ilga rašliava. Gal pakaks, jog parašysiu, kad ne su viskuo aš sutinku.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *