Categories:

Straipsnių katalogų temos

top10Nusprendžiau sugaišti 1 valandą, bet pagaliau išsiaiškinti, kokios yra tendencijos SEO straipsnių katalogouose. Apie ką dažniausiai ten rašoma. Taigi, atsiverčiau 5 aktyvius ir gerai vertinamus katalogus S-I.lt, Vartotojulyga.lt, Siauliukolegija.lt, Katalogas.tut.lt ir Autoads.lt ir pasižiūrėjau, apie ką rašo pirmieji 50 straipsnių. Rezultatus suvedžiau į lentelę, pagal kurią gana aiškiai matomos tendencijos.

Taigi, temų dešimtukas:

  1. Automobiliai ir jų nuoma
  2. Paskolos ir kreditai
  3. IT ir internetas (naujienlaiškiai, interneto puslapių kūrimas)
  4. Fotografija
  5. Seksas ir erotika
  6. Rūbai
  7. Apdaila, remontas, statybos
  8. Kelionės
  9. Baldai
  10. Sportas ir sveikata

Viename iš katalogų nebuvo nė vieno sekso prekių straipsnio, tad turiu įtarimą, jog moderatorius jų tiesiog nepriima. Jei būtų ten priimtas bent vienas straipsnis, sekso tematika iš karto atsidurtų trejetuke.

Kiek netikėtai pirmu už linijos (11 vietoje) atsidūrė studijos. Tai lėmė vienas katalogas, kuriame vienas po kito buvo dedami studijų straipsniai. Realiai ši tema turėtų būti sąrašo apačioje.

Nustebino tai, kad tokios gana „pelningos“ temos kaip NT, Dovanos, SEO, Hostingas atsidūrė sąrašo viduryje. Sąraše – 56 temos, tad vidurys yra labai aiškus.

Tiesiog pribloškė tai, kad tokios temos, kaip odontologija, maistas ir receptai ir draudimas atsidūrė sąrašo pabaigoje.

Taip pat aukštesnių pozicijų tikėjausi iš papuošalų ir kompiuterių temų, nes el. parduotuvių yra tiek daug, tad natūralu, kad joms nuolatos reikia Straipsnių ir nuorodų.

Stabilumą rodo automobiliai, jų nuoma, fotografo paslaugos ir kreditai. Jie – akivaizdūs lyderiai. Nors kitais metais bus įdomu pasižiūrėti, ar tendencijos tos pačios…

Į apdailos, remonto ir statybos temą įtrauktos ir seniau populiarios temos – durys, roletai, dažai. Nepatikėsite, bet plastikinių langų nebuvo nė vieno straipsnio, nors prieš pora metų visas internetas mirgėte mirgėjo nuo langų straipsnių.

Rūbų tematika pasirodė gana silpnokai, nors iš savo patirties (ir užsakymų gausos) žinau, kad čia investuojama itin daug. Priežastis paprasta – geras antkainis, reiškia el. prekyba rūbais apsimoka.

Daugiau įžvalgų galima pateikti peržiūrėjus dar 5 straipsnių katalogus, tačiau prasidėtų tik stumdymasis pozicijomis – naujų tendencijų vargu ar išryškėtų.

Štai visi duomenys:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *